mapa serwisu     EN     RSS

 
   
 

 

 
 
 
 
 

certyfikat dla

Systemu Zarządzania

wg EN ISO 9001:2015

System HMI / SCADA / MES

 

 

ASKOM jako jedna z niewielu firm w Polsce z tak bogatym doświadczeniem w zakresie integracji systemów automatyki i zarządzania produkcją MES / MOM od wielu lat nie tylko wdraża systemy na rynku polskim i międzynarodowym, ale również z sukcesem świadczy dla swoich Klientów, zarówno zdalnie jak i bezpośrednio na obiekcie, kompleksowe usługi serwisu oraz wsparcia użytkowników systemów.

 

Podstawowe wsparcie serwisowe (w tym serwis gwarancyjny) świadczone są w języku polskim w godzinach pracy biura ASKOM tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00-17:00 CET przez:

  • adres email: itsm@askom.pl

  • telefon: +48 32 3018 100

  • faks: +48 32 3018 101

Dla wszystkich wdrożonych przez ASKOM systemów i aplikacji (zarówno w zakresie przemysłowych systemów IT jak i dla systemów automatyki) oferujemy naszym Klientom także możliwość skorzystania z rozszerzonych usług wsparcia i serwisu świadczonego non-stop (w trybie 24/7) przez dedykowany zespół serwisantów.

 

Do obsługi zleceń serwisowych wdrożony został dedykowany chmurowy portal serwisowy ITSM ServiceDesk. Szczegółowy zakres i warunki świadczenia serwisu SLA (Service Level Agreement), są indywidulanie dostosowywane do potrzeb i wymagań każdego zainteresowanego Klienta.

 

Usługi wsparcia rozszerzonego (Serwis 24) świadczone są dla naszych Klientów zgodnie z indywidualnymi warunkami SLA (nawet w trybie 24/7) w języku polskim i angielskim przez:

Obecnie Zespół Serwisu ASKOM TSS świadczy usługi wsparcia dla kilkunastu Klientów w Polsce i za granicą. Głównymi Klientami w zakresie serwisu i wsparcia rozszerzonego (Serwisu 24) są m.in.:

  • Federal Mogul Gorzyce

  • Danone Nutrica Opole i Krotoszyn

  • Akzo Nobel Decorative Paints Pilawa (PL)

  • ICI Paints (trading as Akzo Nobel) Ashington & Stowmarket (UK)

Dedykowany zespół serwisantów jest stale rozbudowywany i na bieżąco szkolony w zakresie oferowanych usług i wspieranych systemów. Dodatkowo partnerstwo firmy ASKOM z dostawcami systemów i technologii zapewnia nam bezpośredni dostęp do wsparcia technicznego, zasobów systemowych, najnowszych szkoleń, wersji testowych i aktualizacji produktów. Obecnie ASKOM jest certyfikowanym partnerem m.in. następujących firm:

  • SIEMENS oraz SIEMENS Industry Software (PLM)

  • MICROSOFT Gold Partner

  • ORACLE Silver Partner

  • VMWARE Solution Provider

  • FUJITSU Partner

 W celu uzyskania dodatkowych informacji oraz dostępu do usług rozszerzonego wsparcia (Serwisu 24) prosimy o kontakt z sekretariatem firmy ASKOM.

 

 

do góry

 



 

wstecz

 

 
 
 

Created by ASKOM Sp. z o.o. © 2001

Ostatnia modyfikacja: 2018-01-03